آیا تا به حال شده در فروشگاه، محصولی را راحت پیدا نکنید و بعد از گشتن طولانی به متصدی فروشگاه پیشنهاد بدید جای محصولات را عوض کند؟ در خریدهای بعدی از اینکه به حرف شما توجه شده چه حسی داشتید؟
آیا تجربه داشتید که زمان استفاده از وسیلهای به این فکر کنید که کاش بستهبندی راحت تری داشت یا اگر در بسته بندی های خوراکی کودک از رنگهای جذابتری استفاده شده بود شاید فرزندتان استقبال بیشتری از آن می کردند؟ همه ما روزانه هزاران مدل از این نوع موارد را تجربه میکنیم. اما آیا ما در همه این موارد به اینکه نظر خود را جایی بیان کنیم، فکر کردهایم؟ آیا به میزان تاثیرگذاری نظر خود در کیفیت کالا و خدمات فکر کرده اید؟
در این مقاله در مورد این موضوع که چرا باید نظر خود را بیان کنیم و میزان اهمیت آن صحبت می کنیم. لطفاً با ما همراه باشید.
چرا باید در نظرسنجی پولر شرکت کنیم؟
آیا اپلیکیشن پولر را در گوشی خود نصب دارید؟ اصلا میدانید پولر چه نوع اپلیکیشنی است؟ در مورد نظرسنجیهای آن شنیدید؟ در نظرسنجیها شرکت کردهاید؟
اشتباه نکنید، این مقاله معرفی اپلیکیشن نظرسنجی آنلاین پولر نیست. ما در این مقاله میخواهیم بگوییم شرکت در نظرسنجی چه سودی برای شما دارد و در کل چرا بهتر است در نظرسنجیهای پولر شرکت کنیم؟
اگر تا کنون نظرسنجی فعالی در پولر را تکمیل نکردهاید، توضیحات این قسمت را با دقت بیشتری بخوانید. ما در نظرسنجیهای پولر در مورد بازخوردهای شما نسبت به محصول، بستهبندی، نوع تبلیغ، رنگبندی، کیفیت، مقدار، قیمت، عادت خرید و مصرف شما، واکنشهای شما نسبت به هرگونه تغییری و هر نکتهای که مربوط به محصول خاصی است، سوال میپرسیم.
سوالی که خیلی از شرکت ها در مصاحبههای حضوری پرسیدند و ممکن است برای شما هم پیش آمده باشد این است که:
نظرات ما چه سودی برای شرکت ها دارد؟
جوابهایی که شما به پرسشنامه آنلاین و نظرسنجیهای پولر میدهید، به شرکت تولید کننده محصول یا خدمت کمک میکند با نحوه تفکر و رفتار مشتریان و مخاطبان خود آشنا شود. این شناخت در ادامه به چه کار میآید؟ با توجه به نظرات شما متوجه میشوند:
- محصولی که تولید کردهاند چقدر باب طبع مصرفکنندگان بوده است.
- تغییری که قرار است اعمال کنند چقدر مورد استقبال قرار خواهد گرفت.
- کیفیت محصول و نوع خدمترسانی چه تغییراتی باید بکنند.
- و موارد دیگری که مورد تحقیقات آنها باشد.
بدون دریافت نظرات شما، شرکتها با همان راهکارهای قبلی، کسب و کار خود را ادامه میدهند که ممکن است با کاهش سوددهی، کاهش مشتری، افزایش ضرر و یا حتی ورشکستگی روبرو شوند. همچنین شما نیز تغییرات دلخواه خود را در کالاها و خدمات مصرفی خود هرگز مشاهده نخواهید کرد.
نظرسنجی پولر چه سودی برای پاسخ دهنده دارد؟
بیان نظراتتان در اپلکیشن پولر برای شما نیز منافعی به همراه دارد.
اول اینکه از آنجایی که نظرسنجیهای پولر یا امتیاز پاپاسی دارند یا پول، با پول دریافتی میتوانید در بازارچه پولر خرید کنید و با پاپاسیها در قرعهکشیهای ماهیانه شرکت کنید و جزو برندگان باشید. برای اطلاعات بیشتر در مورد بازارچه، قرعهکشیهای پولر و دیگر امکانات پولر میتوانید اپلیکیشن پولر را از بازار دریافت کنید و یا دیگر مقالات سایت را مطالعه فرمایید.
دوم؛ مورد مهمتر و ماندگارتری هست. با اعلام نظراتتان، شرکت سازنده محصول یا ارائه دهنده خدمت طبق نظر اکثریت، محصول و خدمت خود را بهبود میدهد و به سلیقه و نظر شما نزدیکتر میشود. قطعا بدون بیان نظراتتان، شرکتها با تصور این مورد که کارهایشان مورد پسند اکثریت جامعه است، با همان روند قبلی ادامه میدهند.
سوم اینکه به عنوان شهروند در تصمیمگیریهای محیط پیرامون خود میتوانیم تاثیرگذار باشیم و همچنین میتوانیم این حس خوب را با ترغیب دیگران به بیان نظرات، پیشنهادات و انتقاداتشان دوچندان کنیم.
کلام آخر
در پایان مقاله، موضوعات مورد نظرتان که برای اجرای نظرسنجی در نظر دارید را با ما در شبکههای اجتماعی در میان بگذارید تا با کمک اپلیکیشن نظرسنجی پولر، نظر دیگر کاربران حول این موضوع را جویا شویم.
- ۹۸/۰۶/۱۷